ASSALAMMUA'LAIKUM. SELAMAT DATANG KE BLOG NISA' MIRI. SEBARANG CADANGAN ATAU KRITIKAN BOLEH DI CATATKAN DI DALAM RUANGAN SEMBANG @ MELALUI EMAIL KAMI.. nisamiri@gmail.com.

SEHARI BERSAMA NISA' 3

01 April 2010

Alhamdulillah pada 28 Mac 2010 lalu, Nisa' Miri telah berjaya melaksanakan program "Sehari Bersama Nisa'" di balai raya Kampung Piasau Utara. Kehadiran penduduk kampung amat menggalakkan yang terdiri daripada kanak-kanak, remaja dan dewasa.

Antara aktiviti yang telah dijalankan adalah Forum Wanita yang bertajuk "wanita yang menghayun buaian boleh menggoncangkan dunia" telah disampaikan oleh 2 orang panel jemputan iaitu Ustazah Hasnita dan Ustaz Nik Syarmizi serta moderatornya Ukhti Hawa.



Forum Wanita


Aktiviti - aktiviti lain yang turut diadakan adalah seperti senamrobik wanita, sukaneka, pemeriksaan kesihatan serta pameran. Selain itu, NISA' juga membuka gerai jualan dengan menjual pelbagai jenis makanan serta barang-barang keperluan harian.


sesi pendaftaran untuk sukaneka

Pemeriksaan Kesihatan

Senamrobik

Sukaneka


Program tersebut diakhiri dengan penyampaian hadiah kepada pemenang-pemenang serta sedikit sumbangan kepada anak-anak yatim dan ibu tunggal. Masing-masing bersurai pada pukul 1tghari..


0 comments:

Catat Ulasan